Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu
Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu
internetowego Okey Dokey, działającego pod adresem www https://okey-dokey.pl.
Właścicielem Sklepu jest
Magda Zielińska prowadzący działalność nierejestrowaną z siedzibą pod
adresem: Filmowa 1B/45, 85-836 Bydgoszcz
(dalej „Sprzedawca”).
Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:
Adres do kontaktu: Filmowa 1B/ 45 85-836 Bydgoszcz
Adres e-mail: okeyenglishdokey@gmail.com
Numer telefonu: 666060098 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce
Kontakt).
Punkt kontaktowy do komunikacji z organami państw członkowskich UE, Komisją Europejską, Radą
Usług Cyfrowych: okeyenglishdokey@gmail.com. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim.
Wymagania techniczne
W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;
dostępu do sieci Internet;
aktywnego adresu e-mail.
Dane osobowe
Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.
Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osób korzystających ze
strony internetowej Sklepu można przeczytać w
Polityce
prywatności
.
Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta
Sklep umożliwia zakup
treści cyfrowych lub usług cyfrowych dostarczanych online (dalej „Produkty Cyfrowe”), uwidocznionych na stronie internetowej Sklepu. Aby
dokonać zakupu, nie jest potrzebna rejestracja / założenie konta w sklepie.
W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru
Produktów Cyfrowych
w Sklepie, odpowiednim przyciskiem dodać je do „Koszyka” i kontynuować procedurę składania
zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).
Informacje o produktach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy
sprzedaży
w
rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkich wymaganych danych
koniecznych do wykonania umowy i ewentualnie (na życzenie klienta) także danych do wygenerowania
faktury
VAT.
Jeśli klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie (dalej „Konto”), rejestracja jest
jednorazowa, a
adres poczty e-mail oraz wybrane przez klienta hasło są podstawą do późniejszego
logowania.
Po zalogowaniu do Konta, klient posiada dostęp do historii swoich zamówień, a przy kolejnych
zamówieniach nie musi ponownie wypełniać formularza zamówienia swoimi danymi osobowymi.
Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z posiadania konta. W
tym
celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail: okeyenglishdokey@gmail.com.
Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” (lub innego o tożsamym
brzmieniu)
oznacza:
złożenie Sprzedawcy oferty zakupu
Produktów Cyfrowych
zgodnie z opcjami
wybranymi w zamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,
akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny
Produktów Cyfrowych
oraz kosztów
ich dostawy.
Do zawarcia umowy
o dostarczenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej
(dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji
(przyjęcie oferty klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzez wiadomość e-mail z potwierdzeniem
przyjęcia zamówienia.
;
Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku najpóźniej w
momencie
dostarczenia
Produktu Cyfrowego
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jego dostawie
powstałe
w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lub braku podania innych danych
niezbędnych do realizacji zamówienia.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy klient podał
nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności. W takim
przypadku
Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu z klientem, celem weryfikacji prawdziwości
podanych danych.
Ceny i metody płatności
Ceny
Produktów Cyfrowych
podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.
Produkty Cyfrowe dostarczane są drogą elektroniczną bez dodatkowych kosztów dostawy.
Dostępne metody płatności
prezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).
Sklep oferuje następujące metody płatności:
tradycyjny przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy
szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem - za
pośrednictwem platformy płatniczej:
Shoper Płatności (Autopay)
Jeżeli klient wybrał płatność zwykłym przelewem bankowym, zapłata za zamówienie powinna nastąpić
w
terminie 7
dni
od jego złożenia. W braku zapłaty w w/w terminie, Umowę uważa się za niezawartą. Zdanie
poprzednie nie dotyczy sytuacji, gdy Sprzedawca oferuje klientom płatność odroczoną/płatność w
ratach za
pośrednictwem zewnętrznego partnera.
W przypadku wyboru płatności poprzez Shoper Płatności, podmiotem świadczącym obsługę płatności
online w zakresie płatności szybkimi przelewami i kartami płatniczymi jest Autopay S.A.
Dostawa produktów cyfrowych
Realizacja Umowy o dostarczenie Produktu Cyfrowego następuje niezwłocznie (chyba że z Umowy
wynika
inaczej) drogą elektroniczną poprzez przesłanie klientowi na podany przez niego adres e-mail
danych
umożliwiających dostęp do zakupionego Produktu (instrukcja pobrania lub dane dostępowe do
odpowiedniego konta)
Dostęp do niektórych Produktów Cyfrowych może wymagać utworzenia dla klienta konta w specjalnej
platformie, służącej do udostępniania danych w postaci cyfrowej. Konto takie jest zakładane dla
klienta nieodpłatnie. Wymagania techniczne uzyskania dostępu do takiego konta nie różnią się od
wymagań technicznych korzystania ze Sklepu.
Czas (okres) dostępu do Produktu Cyfrowego (np. na rok) wskazywany jest zawsze przy opisie
Produktu
podczas jego zakupu przez klienta.
Jeżeli dostęp do Produktu Cyfrowego następuje przez specjalną platformę, klient zobowiązany jest
korzystać z niej w sposób zgodny z prawem, w szczególności nie dostarczać w ramach platformy
treści
bezprawnych.
Klient zobowiązany jest przestrzegać praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i/lub innemu
autorowi dostarczanych Produktów Cyfrowych. Jeżeli Sprzedawca nie wskazał inaczej, klient
uprawniony
jest do korzystania z zakupionych Produktów Cyfrowych jedynie na potrzeby własne i w sposób
zgodny z
przeznaczeniem, wynikającym z Umowy. Klient nie jest uprawniony bez zgody Sprzedawcy do
jakiegokolwiek innego rozpowszechniania zakupionych treści cyfrowych
Sprzedawca nie jest zobowiązany do dostarczania aktualizacji Produktu Cyfrowego, chyba, że co
innego
wynika z jego opisu i/lub oświadczeń Sprzedawcy zamieszczanych w Sklepie i dostępnych dla
klienta w
momencie dokonywania zakupu.
Odstąpienie od umowy
Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach
konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada prawo odstąpienia od Umowy o
dostarczenie Produktu Cyfrowego (bez podawania przyczyny) w terminie 14 dni od jej zawarcia,
chyba że spełnione są następujące warunki:
Sprzedawca wykonał w pełni usługę lub rozpoczął świadczenie dostarczania treści
cyfrowych za wyraźną i uprzednią zgodą klienta,
przed rozpoczęciem świadczenia klient został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia
utraci prawo do odstąpienia od umowy,
Sprzedawca przekazał klientowi na trwałym nośniku potwierdzenie zawarcia Umowy wraz z
informacją o udzielonej przez klienta zgodzie na dostarczenie Produktu Cyfrowego w
okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w terminie,
oświadczenie:
w formie elektronicznej na adres: okeyenglishdokey@gmail.com lub
w formie pisemnej na adres: Filmowa 1B/ 45 85-836 Bydgoszcz.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego tutaj, przy czym
użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie e-mail
potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu
od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu ceny Produktu Cyfrowego.
Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały
przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne
rozwiązanie.
Reklamacje
Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi
Produkty Cyfrowe
zgodne z Umową.
Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność
Produktów Cyfrowych
zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych
klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
Reklamacje mogą być składane:
w formie elektronicznej na adres: okeyenglishdokey@gmail.com
lub w formie pisemnej na adres: okeyenglishdokey@gmail.com.
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez
wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i
Przedsiębiorca
Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem powszechnym) skorzystać także
z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
W powyższym celu można:
zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania
mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji
społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,
skorzystać z
platformy ODR
(Online Dispute Resolution), która służy do internetowego
rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązań
wynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o platformie ODR można
znaleźć
tutaj,
zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu
wynikłego z zawartej umowy.
Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
https://polubowne.uokik.gov.pl/.
Opinie o produktach
W Sklepie istnieje możliwość dodania przez klienta opinii o produkcie (dalej "Opinie").
Funkcjonalność ta jest dostępna tylko dla klientów posiadających Konto i zalogowanych.
Opinie dodawane przez klienta powinny być legalne w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA)
oraz
zgodne z dobrymi obyczajami, co oznacza, że nie można zamieszczać Opinii:
o charakterze bezprawnym;
sprzecznych z dobrymi obyczajami, a w szczególności: zawierających treści obraźliwe,
pornograficzne,
obrażające uczucia religijne, wzywające do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej;
naruszających praw innych osób, w tym w szczególności majątkowych i osobistych praw
autorskich
oraz
prawa do prywatności;
zawierających treści lub elementy graficzne o charakterze komercyjnym, reklamowym,
dotyczące
produktów innych niż oferowane w Sklepie.
Sprzedawca i/lub dostawca zewnętrznego programu do badania satysfakcji klienta / opinii klienta
może
moderować Opinie, co oznacza, że Opinie niezgodne z Regulaminem nie będą opublikowane lub mogą
być
usunięte.
W przypadku zablokowania lub usunięcia Opinii, Sprzedawca poinformuje o tym klienta, podając
uzasadnienie. W takim przypadku klient może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w punkcie
IX.
6
Regulaminu.
Odwołania od decyzji dotyczących Opinii (dalej “Odwołanie”) mogą być składane:
w formie elektronicznej na adres: okeyenglishdokey@gmail.com
lub w formie pisemnej na adres: okeyenglishdokey@gmail.com.
Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Odwołania (jeżeli osoba
skladająca Odwołanie udostępniła Sprzedawcy adres e-mail). Sprzedawca rozpatrzy Odwołanie w
takiej
formie, w jakiej zostało ono złożone (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni
od
otrzymania Odwołania.
Każda osoba odwiedzająca Sklep ma możliwość złożenia Sprzedawcy zawiadomienia (dalej
“Zawiadomienie”), jeśli uważa, że w Sklepie w ramach Opinii zamieszczono nielegalną treść
nielegalną
w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) lub sprzeczną z Regulaminem. Zawiadomienia powinny
być
składane w formie elektronicznej na adres: okeyenglishdokey@gmail.com.
Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Zawiadomienia. Sprzedawca
rozpatrzy Zawiadomienie w terminie 14 dni od jego otrzymania, podając uzasadnienie. Od decyzji
Sprzedawcy rozpatrującej Zawiadomienie osoba, która je złożyła, może złożyć odwołanie na
zasadach
opisanych w punkcie
IX.
6
Regulaminu.
W przypadku niezadowolenia ze sposobu rozstrzygnięcia przez Sprzedawcę Odwołania, osoba
składająca
Odwołanie ma możliwość skorzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, o których mowa w
akcie o usługach cyfrowych (DSA).
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Opinie zamieszczane w Sklepie przez klientów, pod
warunkiem, że:
nie posiada wiedzy o tym, iż Opinia jest nielegalną treścią;
niezwłocznie podejmuje odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia
dostępu do
nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość, w szczególności Sprzedawca
niezwłocznie
rozpatruje Zawiadomienia.
Postanowienia końcowe
Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień konsumenta
(i
Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.
Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany takie mają zastosowanie
do
zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, a w przypadku (i) wcześniej zawartych
Umów
o świadczenie usługi cyfrowej lub usługi elektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów
posiadających
Konto w sklepie - klient będzie powiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie zaakceptowania
nowej
treści.
Używamy plików cookie i podobnych technologii, aby zapamiętać Twoje ustawienia, prezentować spersonalizowane treści i reklamy oraz udostępniać funkcje związane z mediami społecznościowymi. Pliki cookie wykorzystujemy również do mierzenia ruchu i analizowania sposobu korzystania z naszej strony internetowej.
Domyślnie włączone są jedynie pliki niezbędne do poprawnego działania strony. Poniżej możesz zaakceptować wszystkie rodzaje plików, klikając "Zaakceptuj wszystkie", lub odmówić ich używania (z wyjątkiem niezbędnych). Możesz też dostosować pliki do swoich potrzeb, wybierając "Dostosuj zgody". Udzieloną zgodę możesz w dowolnym momencie wycofać lub zmienić, klikając w link "Ustawienia plików cookies" na dole strony.
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania plików, umieszczanych przez nas i zewnętrznych usługodawców, których usługi dodaliśmy do naszej strony.
Są to dane informatyczne zapisywane i przechowywane przez przeglądarkę, które są wymagane do prawidłowego działania sklepu internetowego. Zwykle są instalowane dopiero w odpowiedzi na Twoje działania, takie jak: określenie ustawień prywatności, dodanie produktu do koszyka, logowanie, wybór metod płatności i punktów odbioru. Możesz ustawić swoją przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała Cię o tych plikach, ale zablokowanie ich uniemożliwi działanie strony. Niezbędne pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych, pozwalających na identyfikację tożsamości.
Umożliwiają nam personalizację strony i zapamiętywanie wybranych wcześniej ustawień. Mogą być ustawione przez nas lub przez zewnętrznych usługodawców, w przypadku, gdy rozszerzymy funkcjonalność naszego sklepu o różne dodatki i integracje. Odrzucenie tych plików nie wpłynie na poprawność działania sklepu, ale niektóre przydatne funkcje będą dla Ciebie niedostępne.
Pozwalają na liczenie wizyt i źródeł ruchu. Dzięki temu możemy analizować sposoby poruszania po naszej stronie i poprawiać jej wydajność. Możemy również sprawdzać popularność naszych produktów i udoskonalać ofertę. Zebrane dane są w pełni anonimowe i nie pozwalają na identyfikację konkretnych użytkowników. Jeśli nie zezwolisz na te pliki, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedzasz naszą witrynę i nie będziemy mogli poprosić Cię o wyrażenie opinii o zakupach.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Pozwalają na lepsze dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań oraz promowanie naszych produktów na innych stronach, które odwiedzasz. Pliki marketingowe nie przechowują danych osobowych. Opierają się na unikalnej identyfikacji Twojej przeglądarki i urządzenia internetowego. Jeśli nie zezwolisz na ich wykorzystanie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale nie będą personalizowane na podstawie danych z plików cookie.